לשתות או לא לשתות? החיבור שבין ויאגרה ואלכוהול

לשתות או לא לשתות? החיבור שבין ויאגרה ואלכוהול

גברים רבים המשתמשים בויאגרה מהרהרים לעתים קרובות בשאלה – "האם בטוח לצרוך אלכוהול בזמן נטילת התכשיר?", ונדמה שלא סתם. בעוד שהחברה המייצרת הצהירה אינספור פעמים כי אין בעיה מהותית לשילוב שבין השניים, חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים, גם אם הם נדירים וכמעט ולא מתרחשים בפועל, וכן חשוב להבין על השפעת האלכוהול על תפקודנו המיני, אותו כמובן ננסה לשפר עם הויאגרה.

ויאגרה – מעורר. אלכוהול – מרדים.

ראשית, עליכם להבין כיצד הויאגרה והאלכוהול מתקשרים זה עם זה בגוף שלכם. הויאגרה, כתכשיר שמסייע עם בעיות אונות, פועל על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שעוזר להשיג ולתחזק זקפה ומשפר בצורה מכרעת את חיי המין. לאלכוהול לעומת זאת, מטבע הדברים, יש השפעה מדכאת על מערכת העצבים בגוף שלנו, מה שעלול לפגוע בביצועים המיניים, לטשטש ולהרדים אותנו.

השפעת הויאגרה והאלכוהול על הכבד

אחת מהבעיות העיקריות שנקשרו לשילוב של ויאגרה ואלכוהול נוגעת להשפעתם על הכבד שלנו. מצד אחד, הויאגרה יכולה להוריד את קצב העבודה של הכבד, ומהצד השני ידוע לכל שאלכוהול פוגע בצורה כזאת או אחרת בכבד גם הוא. לכן שתיית משקאות חריפים בזמן נטילת התכשיר תוביל להשתכרות מהירה וחזקה, מה שיכול להיות מסוכן, שכן תפקוד הכבד שלנו עשוי להיות לקוי עקב צריכת הויאגרה. עליכם לשים לב להרגשתכם הכללית בזמן שתיית היין או הקוקטייל, ולהבין עד כמה אתם קרובים לסף השכרות. היו ערים לסביבתכם והבינו אם אתם סתם "תופסים ראש טוב", או שאולי חלילה משתכרים בצורה מוגזמת.

האלכוהול יכול לפגוע בזקפה

בלי שום קשר לתכשיר הויאגרה ובעיות האונות, ובנוסף להשפעותיו על הכבד, האלכוהול אותו אתם צורכים עלול לפגוע ביכולות הגוף שלכם להגיע לזקפה. המשקאות החריפים עשויים לגרום לירידה ברמות הטסטוסטרון, שהוא הורמון הממלא תפקיד מכריע בתפקוד המיני, וכתוצאה מכך לשבש את חיי המין שלכם, בלי שום קשר לבעיות אונות איתן אתם מתמודדים או לא. יתר על כן, צריכה מופרזת של אלכוהול עלולה להוביל לירידה בחשק המיני ובכוח הגברא. לכן, גם אם נדמה לכם שהשילוב בין השניים עלול לפגוע בתפקודכם המיני, עליכם להבין שהאלכוהול בפני עצמו עשוי להוביל לבעיות אונות שונות, בצורה כזו או אחרת, אצל חלק מכם.

אז מה כדאי לעשות אם רוצים לשלב ויאגרה ואלכוהול?

בסופו של דבר, הכל תלוי בכם. עליכם להפעיל שיקול דעת, ולהחליט ובעצם להבין מה אתם יותר מעדיפים. אם אתם רוצים לשפר את הביצועים שלכם במיטה, אולי עדיף להימנע לחלוטין מצריכת אלכוהול, מכיוון שהוא פוגע בצורה כזאת או אחרת ביכולות המיניות שלכם. מהצד השני, אם אתם רוצים ליהנות מהשחרור והפתיחות שמגיעים עם השתייה, אולי עדיף להשתמש בויאגרה בלילה שבו אתם לא מתכננים לצרוך אלכוהול. אך עדיין, אין מניעה כלשהי לצרוך את השניים בו זמנית. לא מדובר בסיכון רפואי ממשי, וגברים רבים עושים זאת כבר שנים רבות, כשהם נהנים מחיי מין מעולים בהם הויאגרה והאלכוהול חיים זה לצד זה בשלום. אמנם אין התנגדות לשילוב שבין השניים, אך חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך. צריכת משקאות חריפים במתינות, ותשומת לב להרגשתך הכללית היא דבר חשוב שיש לקחת בחשבון, אם תבחר לשלב בין התכשיר לאלכוהול.

לשתות או לא לשתות? החיבור שבין ויאגרה ואלכוהול