האבולוציה של הויאגרה: המדריך המקיף לשנת 2024

ויאגרה

ויאגרה, התכשיר הבולט בשוק לטיפול בבעיות אימפוטנציה, הומצא על ידי חברת פייזר בשנת 1996, ולמרות שזו הגלולה המקורית והוותיקה ביותר לטיפול בבעיות זקפה, כל התכשירים שמשמים בהקשר זה יכונו לרוב בשם "ויאגרה". בדומה לאופן שבו אנו קוראים לג'ינס או לג'יפ על שם החברה הראשונה שהמציאה אותו או הגוף המשווק הבולט שלו, כך הפך המונח "ויאגרה" לשם כללי לכל המוצרים התרופתיים שמסייעים להתמודד עם הפרעות זקפה.

קצת על ויאגרה

תכשיר הויאגרה מתחיל לפעול תוך חצי שעה מנטילתו, כשהוא מגיב לרוב לגירוי מיני כלשהו. טווח הפעולה שלו מוגבל לארבע שעות, מה שמחייב את הנוטלים אותו לתכנן את פעילותם המינית במסגרת זמן זה, ולהוביל לכך שהאקט המיני עם בן או בת הזג יתרחש בסמוך לנטילתו. עם השנים נוצרו גרסות רבות שמנסות להציע חלופות לוויאגרה ברחבי העולם. הגרסה הגנרית הישראלית למשל היא תרופה בשם "תרים", שמספקת גם היא מענה בדמות פתירת בעיות אימפוטנציה והזרמת דם לפין במסגרת זמן של 4 שעות.

מכירים את התכשירים הנוספים?

לצד תכשיר הויאגרה, על שלל צורותיו, שמעניק פתרון ל4 שעות, נוצרו בחלוף הזמן חלופות נוספות שמסייעות לפרקי זמן ארוכים יותר.

"לויטרה" למשל, הוא תכשיר נוסף הפועל בדומה לויאגרה, אך בעל משך פעולה ארוך יותר, הנמשך עד ל12 שעות מרגע נטילתו. בנוסף על כך, הוא זוכה לפופולריות מסוימת מכיוון ששתיית אלכוהול בזמן השימוש בו אינה משפיעה עליו לרעה, מה שהופך אות לפופולרי במיוחד בקרב צעירים שנהנים לצאת ולשתות לפני שהם ניגשים לבצע פעילות מינית.

תכשיר נוסף הוא "סיאליס", שידוע בהשפעה ארוכות טווח, הגדולה הרבה יותר מויאגרה, שעם השנים זיכתה אותו בכינוי "גלולות סוף שבוע". הוא מתחיל לפעול בתגובה לגירוי מיני, והשפעתו יכולה להימשך עד 36 שעות (כן כן), מה שהופך אותו לבחירה מועדפת עבור אלה שלא מעוניינים לתכנן יותר מדי את תזמון הפעילות המינית שלהם. עם זאת, בגלל משך הפעולה הארוך שלו, לא ניתן ליטול אותו מדי יום, אלא אם במינונים נמוכים. לכן עליכם להבין מהי מידת הפעילות המינית שלכם, ולהחליט האם תכשיר זה אכן מתאים לכם.

לטפל בבעיות הזקפה בדרך הטבעית

אם אדם חווה בעיות זקפה זמניות, כאלה שמופיעות אחת לתקופה, בצורה שרירותית, אין צורך לדאוג יותר מדי, שכן סביר שהן נובעות עקב מתח זמני בו הוא נמצא. במקרים שכאלה, ניתן לרכוש ויאגרה טבעית מחנויות טבע ללא מרשם, כפתרון זמני עבור הבעיה הנקודתית שצצה לפתע. אך עם זאת, במידה והפרעות הזקפה נמשכות בצורה שפוגעת בתפקוד המיני, אנו ממליצים לכם לפנות לייעוץ רפואי, שכן חשוב להבין מה מקור הבעיה, ממה היא נובעת, ואיך ניתן לטפל בה בצורה הטובה ביותר. שיפור הרגלי התזונה והקפדה על פעילות גופנית למשל, יכולים לתרום גם הם לזקפה טובה יותר ולחיי מין מוצלחים, בין אם ישנה בעיה רפואית וגם אם לא.

איזון בין יעילות לנוחות – בחירת התכשיר הנכון עבורך

ויאגרה הוא התכשיר המקורי והוותיק ביותר בשוק לטיפול בבעיות זקפה, ועם השנים המונח הפך לשם כללי לכל התרופות שמסייעות להתמודד עם אימפוטנציה. "לויטרה" ו"סיאליס" למשל הן שתי אפשרויות אחרות, בעלות יתרונות וחסרונות שונים. חשוב להבין שעוד בטרם השתמשתם באחד מהתכשירים, עליכם לדעת על איזה צורך אתם מחפשים מענה, משום שכל גלולה מסייעת בפתרון בעיה אחרת בעולמות האימפוטנציה. סביר שתכשיר מסוים יתאים לכם יותר מאחר, על כן עליכם לדעת מה אתם מחפשים.